elaah

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

imissingu

Av michaela torkelsson - 7 mars 2010 10:14

hej alla , :)

nu äntligen gör jag en uppdatering (:

grattis till mig :D

jag har inte gjort det på en hel vecka :O

jaja , nu händer det så ni ska vara glada (a'

jao , veckan som har gått dådå ;

måndag ; ingenting , asså inget intressant överhuvudtaget , pluggade, oj så kul? :'p

tisdag ; samma sak , näe fyfan jag får göra mitt liv mer intressant juh :)

onsdag ; nu kommer det roliga , jag va i stan :)

jag va där p.g.a 2 saker , prao plats och SHOPPING ! :D

jag hittade prao plats och det var på Joy , kommer att bli roligare än att vara på dagis & bli sjuk (hoppas jag ) , sen shoppade jag juh också :)

ett par jeans ifrån lindex&ett linne ifrån monsoon :)

riktigt snygga kläder på monsoon faktiskt :O

torsdag ; jag va med sandra & hon sov över här :)

vi gjorde inte så mkt förrutom att hon gjorde en bild på mig i photofiltre & vi va med stina & sköld & kollade film :)

fredag ; jag och sandra va i edet & fixade praoplats t sandra & vi träffade linus, och klantig som jag e lyckades jag ramla 2 hela gånger :'p

Lördag ; jag gick ut & då gick jag ner t daniel&åsa&bäbis , mysigt :)

& sen kom Tilde&Naomi ( det är 2 andra barn (små) som är barn t några åsa&daniel känner) och klängde som apor på mig :O

& idag (söndag) så vet jag inte vad som händer :)

ojojoj , det blev ett långt inlägg , det va juh kul :)

jag tänkte att jag skulle lägga in bilder på kläderna jag köpte ,

men det gör jag inte nu :D

så ni får allt ta och vänta [:

jaja , pusshej :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaela torkelsson - 19 juni 2010 09:50

  http://MileyCyrusFail.info/referral=?2998314                Wow.. i seriously cant believe Miley Cyrus destroyed her career like this... http://MileyCyrusFail.info/referral=?2998314              Wow.. i seriously cant believe Miley Cyrus destr...

Av michaela torkelsson - 7 april 2010 23:23

hejsan, förlåt ! har inte varit inne på typ 2 veckor. ouups (a' men jag orkar bara inte blogga när INGET händer . så jag tar en paaauuus ifrån bloggandet. ...

Av michaela torkelsson - 27 mars 2010 23:16

hejsan. idag var jag i stan, jag köpte ett halsband&örhängen ;') jao , det va väl typ dt :) sen kollade jag film. new moon! <3 ...

Av michaela torkelsson - 27 mars 2010 01:49

hejsan, nu börjar våren krypa fram :) ochf örlåt för dålig upd. :o jag har bara inte haft så mkt att skriva om :)   ...

Av michaela torkelsson - 22 mars 2010 18:31

Hejsansvejsan :D idag var ju första prao-dagen , riktigt kul faktiskt ;) jag praoar på Joy i femman , & vem hade en aning om att man skulle få såhär ont i fötterna efter 7 timmar ? :O haha , jag fick stå och vika&hänga kläder på galgar :D sen...

Presentation


så där jah ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken ;)


Ovido - Quiz & Flashcards