elaah

Alla inlägg under februari 2010

Av michaela torkelsson - 28 februari 2010 12:16

Hejsan ,

nu sitter jag framför datan och lyssnar på musik med Hanna    

kulkulkul :)

hon sov över här idag , igår gjorde vi en dans (a'

den kommer upp på bloggen senare :D

vi flummade runt lite värsta grymt va de ,

den på kvällen kollade vi på film

1408 - en riktikt obehaglig & äcklig film , men det som skulle vara skrämmande va bara skrattretande :P

Epic movie- vem har inte sett den ?

jaja , imorse / nyss så va vi på gudstjänst -.-'

jävla konfirmation. för tråkig asså .

jao , det va allt för tillfället , puss&kram :*

Av michaela torkelsson - 26 februari 2010 16:32

hej , idag har INGENTING hänt !?

Någon som vill hitta på något ? :D

Av michaela torkelsson - 25 februari 2010 09:44

hej , jag vet att det har varit lite tråkigt att läsa här eftersom det inte kommer något nytt.

Men nu börjar det igen vettuuh :)

Sjuk?,

Not anymore babe , nu e jag på fötter igen :D

yes box , :)

jag har ett redigeringsprogram som heter Photofiltre ,

och titta vad jag åstakom mitt i natten :

     


sen gjorde jag en på sandra , nu påå morgonen :




Vilken blev bäst ?

Av michaela torkelsson - 24 februari 2010 17:06

        

Av michaela torkelsson - 23 februari 2010 20:42

jag skrev aldrig igår , men jag mådde riktigt piss !

iaf , jag hade kul igår :P

men nu e jag sjuk -.-''

halsont så att det gör ont när jag pratar ,

feber ,

förkyld ,

jag blir yr när jag sitter ,

+ att jag va nära på att spy .

perfekt !

Av michaela torkelsson - 22 februari 2010 11:43

hejsan svejsan :'o

idag ska jag , pappa & bror  gå på bio & bowla , men kommer tappa min arm lr ngt :)

SKIT ONT I HELA KROPPEN !

asså jag e typ sjuk, jag har ont i halsen, ont i lederna och massa shit :'o

men jag upd efter :P

Av michaela torkelsson - 21 februari 2010 22:18

hejj :D

jag har inte skrivit sen igårkväll för jag & malin har nt varit inne på datan :D

men det har hänt massa :O

först va vi ute och typ grävde tunnlar i snön :P

men malin gjorde så att vi blev begravda , så vi gick in och drack varm choklad :]

sen kolla vi film, & efter det sprang vi ut i snön i under:D

sen badade vi (a'

vi hade underkläder på oss asså :P

ja , sen snackade vi i telefon :O

& idag har vi bara slappat :)

pusshej ;*

Av michaela torkelsson - 20 februari 2010 16:30

haha , hej igen :)

nu sitter jag med malin i   ,

haha , hon orkar inte gå ner t lödöse den latmasken :)

hon e tönt , men jag älskar henne ändå :*

jaja , sen blire hem t henne & nana' där :D

kanske fixxa naglarna & så :P

& leka i snön (a)

puss&kram negerbanan :D

upd sen mä :D

Presentation


så där jah ;D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken ;)


Ovido - Quiz & Flashcards